Čas, který trávíme na chytrých telefonech se zvyšuje, přístup k internetu je neomezený, COVID-19 upravil způsob, jakým nakupujeme, výrazně se zvýšilo přijetí pokročilých technologií i chytrých obalů. Zavedení AR a VR v maloobchodě nabízí lepší zážitek z nakupování, snižuje provozní náklady a je významnou konkurenční výhodou a nástrojem zvýšení zisků.
Vstupte do budoucnosti maloobchodu
marketingu a prodeje už teď
Propagace potravinářských produktů
Kosmetika, oblečení, obuv
Exkluzivní tiskoviny a přání
Stavebnictví, barvy, omítky
Interiéry, koupelny, kuchyně
Přístroje, spotřebiče
Reality, architektura
Automotive
Média
Provizní prodej
Vstupte do budoucnosti maloobchodu
marketingu a prodeje už teď
Propagace potravinářských produktů
Kosmetika, oblečení, obuv
Exkluzivní tiskoviny a přání
Stavebnictví, barvy, omítky
Interiéry, koupelny, kuchyně
Přístroje, spotřebiče
Reality, architektura
Média
Provizní prodej
AR Marketing
Virtual Lab a AR marketing: Technologie v jakémkoli odvětví musí být praktická, aby byla užitečná. Máme dlouholeté zkušenosti s vývojem VR/AR aplikací a jejich zavedením v různých odvětvích. AR v marketingu už není experiment, technologie je připravena k nasazení, aby podpořila prodej vaší firmy.
Podpora zákazníků – zákazníci, kteří mají dobré zkušenosti s podporou mají 2,5krát vyšší hodnotu v měsíčních opakovaných příjmech. AR může doplnit call centra a samoobslužné webové portály o třetí způsob pomoci.
VÝHODY ZAPOJENÍ AR/VR DO PRODEJE
ZLEPŠUJE ZAPOJENÍ A ANGAŽOVANOST ZÁKAZNÍKŮ
- pomáhá s navigací na prodejně
- usnadňuje nalezení hledaných produktů
- snižuje pracovní zátěž zaměstnanců určených pro komunikaci se zákazníky
- AR lze použít k promítání produktů v reálném světě
- zlepšuje zákaznickou zkušenost
MĚNÍ OBSAHOVÝ MARKETING V 3D PROSTORU
- inspirativní, intuitivní obsah v 3D zobrazení
- interaktivní reklama
- AR budí zájem a zvyšuje pravděpodobnost nákupu
- poskytuje informace novou poutavou formou – infotainment
- zvyšuje kvalitu a rozsah poskytovaných informací
- zvyšuje pocit bezpečí zákazníků dostupností informací
VYTVOŘENÍ PERSONALIZOVANÉHO ZÁŽITKU Z NAKUPOVÁNÍ
- personalizovaný a cílený marketing
- digitální nákupní platformy poskytují 3D zážitek
- nabídka jedinečných produktů podle preferencí
- podrobnější znalost preferencí zákazníků a jejich nákupního chování
ŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCŮ BUDOVÁNÍM ZKUŠENOSTI
- školení pomocí simulace reálného prostředí a situací
- zvyšuje efektivitu a snižuje chybovost postupů
- zkvalitňuje nábor i onboarding
- efektivní hard skills i soft skills
- fixování správných návyků a požadovaných postupů
ZVÝŠENÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ
- „příjemný zážitek“ spojený s nakupováním zvyšuje loajalitu
- AR pomáhá udržet si zákazníky
- zvyšuje opakované prodeje
- zvyšuje důvěru ve značku
- potřebné informace v reálném čase
- videonávody a videoukázky
- realizuje na dálku koncept „vyzkoušej než nakoupíš“
ZÁKAZNICKÁ PODPORA
- Rozšiřuje tradiční způsoby podpory (call centra a samoobslužné webové portály) o novou cestu pomoci zákazníkům
AR Nábor netradičně?
Přeměňte zákazníka v zaměstnance!
Velcí zaměstnavatelé propojují marketing a nábor. Vybudování důvěry k značce a nabídka příležitostí je jednou z cest, jak rozšířit týmy pracovníků.