FB

AR Marketing

Čas, který trávíme na chytrých telefonech se zvyšuje, přístup k internetu je neomezený, COVID-19 upravil způsob, jakým nakupujeme, výrazně se zvýšilo přijetí pokročilých technologií i chytrých obalů. Zavedení AR a VR v maloobchodě nabízí lepší zážitek z nakupování, snižuje provozní náklady a je významnou konkurenční výhodou a nástrojem zvýšení zisků.

Vstupte do budoucnosti maloobchodu, marketingu a prodeje už teď

Supermarkety, propagace potravinářských produktů

Kosmetika, oblečení, obuv

Exkluzivní tiskoviny a přání

Stavebnictví, barvy, omítky

Interiéry, koupelny, kuchyně

Přístroje, spotřebiče

Reality, architektura

Automotive

Média

Provizní prodej

AR-  přímá komunikace s klientem, průzkumy, informace, reklama

Výhody zapojení AR/VR do prodeje

Zlepšuje zapojení a angažovanost zákazníků
  • pomáhá s navigací na prodejně
  • usnadňuje nalezení hledaných produktů
  • snižuje pracovní zátěž zaměstnanců určených pro komunikaci se zákazníky
  • AR lze použít k promítání produktů v reálném světě
  • zlepšuje zákaznickou zkušenost
Vytvoření personalizovaného zážitku z nakupování
  • personalizovaný a cílený marketing
  • digitální nákupní platformy poskytují 3D zážitek
  • nabídka jedinečných produktů podle preferencí
  • podrobnější znalost preferencí zákazníků a jejich nákupního chování
Zvýšení spokojenosti zákazníků
  • „příjemný zážitek“ spojený s nakupováním zvyšuje loajalitu
  • AR pomáhá udržet si zákazníky
  • zvyšuje opakované prodeje
  • zvyšuje důvěru ve značku
  • potřebné informace v reálném čase
  • videonávody a videoukázky
  • realizuje na dálku koncept „vyzkoušej než nakoupíš“
Mění obsahový marketing v 3D prostoru
  • inspirativní, intuitivní obsah v 3D zobrazení
  • interaktivní reklama
  • AR budí zájem a zvyšuje pravděpodobnost nákupu
  • poskytuje informace novou poutavou  formou – infotainment
  • zvyšuje kvalitu a rozsah poskytovaných informací
  • zvyšuje pocit bezpečí zákazníků dostupností informací
Školení zaměstnanců budováním zkušenosti
  • školení pomocí simulace reálného prostředí a situací
  • zvyšuje efektivitu a snižuje chybovost postupů
  • zkvalitňuje nábor i onboarding
  • efektivní hard skills i soft skills 
  • fixování správných návyků a požadovaných  postupů
Zákaznická podpora
  • Rozšiřuje tradiční způsoby podpory (call centra a samoobslužné webové portály) o novou cestu pomoci zákazníkům

AR – od navigace po prodejně až po zážitky v klidu domova

Virtual Lab a AR marketing: Technologie v jakémkoli odvětví musí být praktická, aby byla užitečná. Máme dlouholeté zkušenosti s vývojem VR/AR aplikací a jejich zavedením  v různých odvětvích. AR v marketingu už není experiment, technologie je připravena k nasazení, aby podpořila prodej vaší firmy.

Podpora zákazníků – zákazníci, kteří mají dobré zkušenosti s podporou mají 2,5krát vyšší hodnotu v měsíčních opakovaných příjmech. AR může doplnit call centra a samoobslužné webové portály o třetí způsob pomoci.

AR Nábor netradičně? Přeměňte zákazníka v zaměstnance!

Velcí zaměstnavatelé propojují marketing a nábor. Vybudování důvěry k značce a nabídka příležitostí je jednou z cest, jak rozšířit týmy pracovníků.