VR EDU PACK
Moderní vzdělávání do vaší třídy
S VR Edu Packem žáci prozkoumávají věci tak, jak je v běžné výuce nespatří. Platforma umožňuje zblízka pozorovat a chápat například stavbu buněk, mechaniku motorů či složité chemické reakce.
S VR Edu Packem žáci prozkoumávají věci tak, jak je v běžné výuce nespatří. Platforma umožňuje zblízka pozorovat a chápat například stavbu buněk, mechaniku motorů či složité chemické reakce.
VR Edu Pack naplňuje všechny parametry k pořízení digitálního zařízení v rámci Národního plánu obnovy. Ten zcela explicitně stanovuje brýle a software VR/AR jako digitální pomůcky.
se zvyšují díky atraktivnímu stylu výuky.
zlepšuje zapamatovatelnost
a emocionální zapojení.
žáků s učitelem i skupinová spolupráce mezi žáky.
respektuje potřeby i tempo každého žáka.
učitel působí jako průvodce výukou.
V rámci pilotního projektu byl na Základní škole Neštěmická v Ústí nad Labem zaveden VR Edu Pack, moderní edukační nástroj využívající virtuální realitu. Po několika měsících testování učitelé pozorovali výrazné zlepšení v koncentraci a soustředěnosti svých žáků. Díky interaktivním VR aplikacím, které jsou součástí tohoto balíčku, se žáci mohou lépe soustředit a jsou motivovanější k učení. Tato změna byla patrná zejména u studentů, kteří před zavedením tohoto nástroje vykazovali známky snížené schopnosti soustředění.
SPŠ Auto v Českých Budějovicích se po zkušenostech s využitím VR Edu Pack a efektu na klíčové kvality vzdělávání rozhodla využít VR i pro odbornou výuku strojírenství. Vývojáři VR Edu Packu ve spolupráci se školou připravují desítky detailních 3D modelů, které zahrnují klíčové komponenty jako jsou spoje, pojistné a ochranné přístroje, hřídele, ložiska, převody, ozubená kola, dopravní stroje a další zařízení. Modely umožní studentům bezpečné interaktivní prozkoumání složitého strojního vybavení a poskytnou jim možnost lépe pochopit jejich funkčnost a principy.
Pravidelně přidáváme nové 3D modely, které posouvají výuku ve VR na dosud nepoznanou úroveň.
3D modely pomáhají s pochopením matematických výpočtů a ukazují rozdíly mezi jednotlivými tělesy.
Díky 3D modelům dokážeme znázornit složení chemických látek a jejich reakce.
3D modely lze rozebírat a skládat. Učení je zajímavé, zábavné a lépe se pamatuje.
Modely pomáhají s představivostí, žáci tak mohou v detailu prozkoumat i ty nejmenší organismy.
„Je to perfektně zpracovaná aplikace. Pomáhá s látkou, kterou probíráme. Všímáme si lepší koncentrace i u dětí, které s tím měly problémy. Ovládání je jednoduché pro děti i pro nás. Trochu jsme řešili jen jak zabezpečit využívání napříč školou, aby ve všech třídách mohly VR využívat pravidelně.“
Marie Čápová
Ředitelka ZŠ Neštěmická, Ústí nad Labem
“Díky virtuální realitě si mohou žáci osahat jednotlivé objekty. Jako fyzik vnímám velkou výhodu v tom, že si mohou složit, otočit a rozložit předměty i konkrétní součástky. Lepší je i představivost a soustředěnost žáků, protože nevidí jen obyčejný obrázek z učebnice. Vidím příležitosti ve využití v mnoha předmětech.”
RNDr. Iva Dvořáčková
Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko
„Pro zajištění klubu virtuální reality jsme od firmy získali sadu 9 virtuálních brýlí včetně potřebných programů. Dodané zboží předčila naše očekávání a následné proškolení, návrhy na možné rozšíření a nabídky podpory proběhlo velmi profesionálně. Těšíme se na další spolupráci.”
Mgr. Klára Tesařová
Gymnázium a obchodní akademie, Mariánské Lázně
Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a možností být kontaktován od společnosti Virtual Lab.